Som človek, ale mám pysk či papuľu? ? ?

29. decembra 2020, Jozef III, Spoločenské dianie

… ja viem, dnes je to mimo politickej situácie, ale nedá mi krátko reagovať na reláciu v jednej TV, keď kdesi na strednom Slovensku niekto chcel otráviť psíkov klobáskou, v ktorej boli napichané klince. Aj mne je to ľúto, že sa niektorí občania uchyľujú k takým drastickým krokom. Čo ich k tomu viedlo, vedia iba oni sami a možno by sa čudovali aj psičkári ako znepríjemňujú život iným občanom. No , čo ma ešte viac zarazilo bolo vyjadrovanie redaktorky aj oznamovateľa, že psík už mal klobásku v ústach  a skoro by ju bol aj zjedol….

Nuž v starších časoch, keď ešte človek žil a prežíval spolu so zvieratkami dobré i zlé časy bolo tak, že zvieratko malo pysk a žralo a človek mal ústa a jedol…

takže nakoniec, aj keď som  pôvodne nechcel  hovoriť o politike, musím konštatovať, že časy sa menia…